Tietoa meistä

Pyrimme luomaan ajankohtaista, lapsia kiinnostavaa sisältöä kerhoihin ja leireihimme. Luonto ja metsä korostuu toiminnassamme ja tulemmekin retkeilemään aina tilaisuuden tullen.

Kiuruveden 4H-yhdistys järjestää paikallisille 6-12-vuotiaille lapsille kerhoja, retkiä, leirejä ym. mukavaa. Tällä hetkellä meillä on 7 kerhoa, joista 6 pidetään sivukylillä ja 1 keskustassa. Lisäksi teemme yhteistyötä Harkka-kerhoissa.

13-28-vuotiailla nuorilla on mahdollisuus osallistua toimintaan mm. kerhon- tai leirinohjaajan tehtävissä. Tällä hetkellä mukana on useita aktiivisia ohjaajia! Jos Sinua kiinnostaa tulla ohjaustehtäviin, ota yhteyttä toimistolle. Otamme joukkoomme myös tettiläisiä ja harjoittelijoita esim. ammattikoululaisia!

Nuorilla on myös mahdollisuus kouluttaua eri tehtäviin 4H:n omilla kursseilla. Sitä kautta saa loistavia työkokemuksia ja mahdollisuuden tienata rahaa. 4H-akatemian kursseista saa opintopisteitä ja todistuksen suorituksesta.

Kiuruveden 4H- yhdistys ry.

y-tunnus 0674394-8

Kirkkokatu 14, 74700 Kiuruvesi

toiminnanjohtaja Kati Asikainen

p.0505140067

kiuruvesi@4h.fi

Yhteydenotto

Liity jäseneksi

4H:n jäsenenä pääset osallistumaan oman alueesi 4H-yhdistyksen monipuoliseen toimintaan. Jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, josta näkee omat jäsentiedot ja jolla saa alennuksia ja etuja.

4H on lasten ja nuorten järjestö. Jäseniämme ovat lapset, nuoret ja perheet sekä ne aikuiset, jotka haluavat tukea arvojamme ja toimintaamme.

Jäsenmaksut:

- Henkilökohtainen jäsenmaksu (yksilömaksu) on 40 euroa.

- Perhemaksu on 85 euroa. Perhemaksulla voivat liittyä jäseniksi kaikki perheeseen kuuluvat 6 vuotta täyttäneet lapset, nuoret ja vanhemmat.

- Kannatusmaksu on 100 euroa.

Meillä on käytössä rullaavaa jäsenkausi eli jäsenkauden pituus on aina 12 kuukautta. Jäsenkauden aloituksen ratkaisee liittymispäivä. Jäsenkausi alkaa liittymiskauden 1. päivästä ja jatkuu 12kk.

Ennen 7.1.2020 jäseniksi liittyneillä jäsenkausi on 1.9.-31.8.

Jäsenmaksun voimassolon näkee omalta jäsenkortilta kun on maksanut jäsenmaksun.